Capitain Tsubasa – Rise of New Champions 2020 – opis gry

Gra Kapitan Tsubasa – Rise of New Champions przyjmuje system akcji, który pozwala każdemu cieszyć się meczami piłkarskimi i kontrolować grę zgodnie z hasłem: „Każdy może z łatwością cieszyć się super grami w Kapitanie Tsubasie”.

Gracze mogą cieszyć się każdą unikalną akcją postaci, grając w gry z „Wskaźnik duchów”, „Umiejętności” i „Ruchów specjalnych” przypisanych do każdej postaci.

Podstawa wszystkich kontroli:

WSKAŹNIK DUCHA –  W tym tytule wszystkie postacie mają własne „Wskaźnik Duchów”. Wskaźnik ten jest zużywany, gdy postać doskakuje lub aktywuje każdy ruch (ruch specjalny). Jak najlepiej wykorzystać Ducha, jest kluczem do uzyskania przewagi podczas meczu.

Symbol kapitana Tsubasy:

RUCH –  Symbol Kapitana Tsubasy, „Ruch”, można aktywować, zużywając pewną ilość ducha. „Ruchy” są różnorodne, od tych bezpośrednio związanych z strzelaniem bramek, takich jak strzały, do innych, takich jak drybling lub bloki. Najważniejszym aspektem gry jest zdobywanie punktów i zapobieganie bramkom przy użyciu tych ruchów.

Zapewnij wyjątkowość każdemu graczowi:

UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE –  W tym tytule każdy gracz ma dostęp do „Umiejętności specjalnych” w celu odtworzenia funkcji unikalnych postaci w Kapitanie Tsubasie. Umiejętności te wpływają na atrybuty postaci i poziom ducha, a ich warunki aktywacji różnią się w zależności od wyniku, pozycji gracza na boisku itp. Korzystanie z postaci, które mają umiejętności dostosowane do strategii gracza i odpowiednie ich wykorzystanie podczas meczu są kluczem do zabezpieczenia zwycięstwo.

Zjednocz się jako drużyna i przejmij kontrolę nad meczem:

STREFA V –  W tym tytule wskaźnik dzielony przez drużynę jest naliczany, gdy zakończone są działania podnoszące morale, takie jak kozłowanie obok przeciwników lub przechwytywanie piłki podczas meczu. Maksymalne naładowanie tego miernika umożliwia postaciom aktywację „Strefy V.” Maksymalne naładowanie tego miernika umożliwia postaciom aktywację „Strefy V.” Gdy obowiązuje Strefa V, tempo regeneracji Ducha i wskaźnik wzrostu wskaźnika kopnięcia wszystkich członków drużyny są zwiększane przez określony czas, więc kiedy ją aktywujesz i jak z niej korzystasz, są decydującymi czynnikami w meczu. Członkowie drużyny mogą otrzymać dodatkowe efekty specjalne, jeśli kapitan drużyny ma specjalną umiejętność zwaną „umiejętnością kapitana”.

Drybluj prosto przez przeciwników różnorodnymi ruchami:

DRIBBLE –  W tym tytule postać drybluje tuż obok swoich przeciwników, sprzedając manekina lub wykorzystując „Dash Dribbles” i „Dribble Moves”. Dryblowanie kolejnych przeciwników z rzędu aktywuje „strefę” (efekt wzmocnienia), co ułatwia ładowanie Wskaźnik Duchów i Wskaźnik Strzału, dzięki czemu postać może szybko wykonać potężny strzał.

Naładuj miernik i wykonaj ruch specjalny:

STRZAŁ –  Kiedy postać w pełni naładuje wskaźnik strzału, nie będąc atakowanym przez przeciwnika, może wykonać potężny „ruch strzału”. Niektóre postacie mogą aktywować jeszcze silniejszy „ruch Super Strzału” poprzez pełne naładowanie dwustopniowego miernika.

Przeczytaj ruchy przeciwników i kradnij piłkę: 

TACKLE –  Postacie mogą ukraść piłkę, używając zarówno podejścia „Dash”, jak i „Tackle Moves” w odpowiedzi na wzory dryblingu przeciwników. Niektóre rodzaje ruchów sprzętu są tak potężne, że na krótki czas pozostawiają przeciwnika unieruchomionego na ziemi.

Zapisz miernik do końca:

Bramkarz –  Aby odtworzyć nadludzkich bramkarzy w Kapitanie Tsubasie, w tym tytule wprowadzono system pomiaru energii dla bramkarzy. Gdy wskaźnik ten zostanie wyczerpany przez strzały, łatwiej jest zdobyć bramkę. Co więcej, niektóre postacie mogą używać miernika Strefy V do wykonywania „Super zapisów”, które mogą całkowicie zablokować strzał.

Dąż do optymalnego wyczucia czasu w powietrzu: 

UDERZENIE Z LOTU PTAKA –  Istnieją również strzały, które można aktywować tylko w powietrzu, a także strzały wykonane we współpracy z innym graczem. Gracze mogą dążyć do celu na wiele różnych sposobów, w zależności od sytuacji.

Uderz potężne ruchy dalekiego zasięgu (określone postacie):

PASS & LONG PASS –  Oprócz zwykłych podań, niektóre postacie mogą naładować wskaźnik, aby użyć „ruchów z długim podaniem”. Odbiorca podania może naładować swój wskaźnik strzału podczas tego ruchu podania, aby bezpośrednio aktywować ruch strzału. Niektóre postacie mają „ruchy wspólnego podania”, które mogą wyeliminować przeciwników w jednej grze.

Zablokuj strzał całym ciałem:

BLOK –  Niektóre postacie automatycznie aktywują „Blokuj ruch”, jeśli znajdują się pomiędzy strzałem przeciwnika a bramką. Pomyślne ruchy blokowe zablokują strzał i spowolnią wyczerpywanie się wskaźnika bramkarza.

Facebook komentarze